茅伺诚

Salute to anger and pain.
爱发电同名:茅伺诚

©茅伺诚
Powered by LOFTER

【美宣】形影相吊的相关小料

为了证明我没有放弃形影相吊

放出文中提到的选一听了很多年的歌《survivor》的全部歌词:

       Survivor


       She's like the light

  shining so bright

  across the darkness,reached to my lips, ended as a kiss

  close your eyes

  feeling my vibe

  out of my soul,hear my sorrow,crying all the night

  

  so days after days I'm struggling here waiting for you to come back

  hours and hours I feel like a survivor knowing you'll never come back


  I don't want to bother loving you anynore

  I don't want to make you hurt my heart anymore

  Let the sky remain blue, so does all my world

  I don't want to, I don't want to, I don't want to, no 


  I don't want to hide all my scars anymore

  I don't want to bear the pains for you anymore

  Let the glass between us break in silence

  I don't want to, I don't want to, I don't want to, no


译:

幸存者


她像是一道光

炫目耀眼

穿越黑暗 落在我的唇间 化为一个吻

闭上你的双眼

感受我的心跳

透过我的灵魂 听见我的悲伤 恸哭彻夜


日复一日 我在原地挣扎 等待你归来

时钟轮转 我如释重负 知道你不再归来


我不想再徒劳地爱你了

我不愿让你再伤害我

让天空凝滞于蓝色 让我的世界停滞于悲伤

我不愿…我不愿再


我不想再藏起我的伤疤

我不愿再为你忍受苦痛

让我们之间的伪装在沉默中破碎

我不愿…我不愿再…


跟剧情有一点联系。总之我不会在完全没有用的东西上费脑筋。

评论(2)
热度(92)